Rabu, 29 Julai 2009

Hujung minggu

Bermula petang esok,tahap kesibukan agak tinggi.Sebab terpaksa berkemas untuk bermalam di Damai Beach Resort.Walaupun sekadar memenuhi jemputan perasmian untuk hari keluarga pekerja beruniform Pos Malaysia Berhad negeri Kelantan,tetapi sekurang-kurangnya kena turut serta dalam program yang diadakan.takut nanti dikatakan memilih bulu pulak.

Mengikut pengalaman yang lampaulah kan.....kumpulan posmen ni jika mereka menganjurkan sesuatu aktiviti,aktiviti mereka sangat berjaya dan layanan tehadap tetamu yang diundang sangat...... baik.

Pagi Jumaat pulak kami akan ke Kuala Lumpur,untuk menguruskan hal-hal peribadi dan kalau ada kesempatan waktu bolehlah jalan-jalan mengempiskan beg!!!.

Papa dan Irfan tak pergi sebab nak jimat ruang dalamkereta.Besar sangatke mereka berdua tu????Kami hanya pergi bertiga,balik berempat,sebab yang sorang tu malam esok dah terbang awal-awal lagi untuk kemaskan apa yang patut di rumahnya.

Baliknya pada hari sabtu.Ahad terus bertugas,nak ambil CRK rasa sayang pulak sebab pada 13 dan 14 ogos nanti nak ambik dua hari untuk ke PP.

Bagi yang baru nak masuk bekerja pada 9 ogos nanti tak ada peluanglah nak ke PP.Nak batalkan kunjungan ke PP tu tak bolehlah pulak sebab dah tempahpun apa yang patut ditempah.
Tengoklah macam mana nanti.

2 ulasan:

  1. tarikh 9hb tu dah kira ok ape..
    masuk2 dah terselamat dengan timbunan keje..
    :P

    BalasPadam
  2. Ye ke?
    Kalau tak ada kerja susah jugakkan.
    Nanti dok mengira detik jam pulak.

    BalasPadam