Khamis, 26 Februari 2009

Mesyuarat Agong Puteri Pos kali Ke 17

Mesyuarat Agong kali ke 17 jam 8.30.Perasmian agak lewat,kerana yang yang akan merasmikan mesyuarat asyik "pas batton."Pengerusi tak pernah tunjukkan muka asyik dok suruh orang lain ganti.Kok iapun kenalah korbankan sedikit masa demi persatuan.kan awak tu isteri bos!!!.kadang-kala aku seperti melukut di tepi gantang.Tapi terpaksa juga demi menjaga kedudukan suami dalam organisasi.
Tapi,satu perkara yang tak dapat aku nak ajar ahli-ahli dan AJK iaitu supaya pandai mengenang budi.Sudah 17 tahun aku menjadi ahli dan hanya 3 tahun saja yang tak pernah pegang jawatan (naib pengerusi untuk beberapa penggal) Terima kasih Puan Nor Asmah kerana mencadangkan kepada ajk persatuan 2007/2008 agar mengadakan jamuan untukku sempena pertukaran suamiku ke KL tempoh hari.Tapi kini suamiku dah bertukar balik semula pun ke GPO Kota Bharu.Jamuan........Aku tidak mengharapkan itu semua.Cukuplah KALAU sekadar mengucapkan terima kasih atas cendera mata yang aku titipkan untuk ajk 2007/2008 tempoh hari.Kawan aku kata terbalik kuang.Tak apalah aku sekadar ................................meraka akan sebuah persahabatan.

4 ulasan:

  1. Ulasan ini telah dialihkan keluar oleh pengarang.

    BalasPadam
  2. huhuhu...kena masuk sekolah semula baru cikgu boleh ajar...
    Kat SIC ada lagi post yang akan dikosongkan....

    BalasPadam
  3. prostar tu kito nyanyi lagu Ne..ga..ra ku...

    BalasPadam