Rabu, 13 Januari 2010

Why me?

Sejak awal bulan Januari lagi dah terima SMS dari rakan-rakan menyatakan duit PMR dah masuk.Sebenarnya tak kisah sangat,sebab dah sedia maklum akan dapat duit tu.

Tapi.....apabila dapat lagi sms dari geng-geng beritahu duit perbatuan pun mereka dah dapat,maka cuba-cubalah gi tekan kat ATM.Tak ada pulak.Rilek...

Tup,tup dapat sms dari bank sebentar tadi menyatakan duit dah masuk, hati punyalah berbunga....Bunga-bunga cinta......

Alangkah sedihnya bila gi semak tak adapun duit masuk!!!!
Hu...hu why me yang lambat.Rasanya tak ada problem masa hantar claim tempoh hari,lagipun pihak bank dah bagi sms.Kiranya banyaklah jugak claim tu ribu-ribu lemon.Bolehlah nak beli emas barang 14 rial beratnya.

Pelik...tapi benar.

2 ulasan:

  1. wah..sabarrrrr..nnt RM dah masuk..bole blanja kengkawan kan K.Sue..hehe

    BalasPadam